Downloads

Download hieronder de casus of presentatie naar keuze.

Factsheet Uitmetkorting.nl

Snel en overzichtelijk alle facts van onze website Uitmetkorting.nl in een document.
Download »

Van offline naar online: case Pathé

Lees in deze case alles over de Pathé Kraskaarten actie, waarbij Clansman bioscoopbezoekers succesvol heeft geconverteerd naar online e-mailregistraties.
Download »

Overzicht e-mailregels

Regelmatig is er veel onduidelijkheid over de bestaande regelgeving rondom e-mail. We hebben daarom in een overzichtelijk document alle regels nog even op een rijtje gezet.
Download »

Artikel uit Baaz Magazine over het nut van Facebook likes

Facebook is en blijft hot, maar het is wel belangrijk om je als bedrijf af te vragen wat je met Facebook wil bereiken. In het artikel van Baaz Magazine vertelt Jeroen meer over wat Facebook likes en andere online andere strategieën nou echt opleveren.
Download »

Hoofdstuk uit het boek ‘Contentstrategie voor het web’

Schrijvers Karel Kolb en Joery Bruijntjes leggen in het boek ‘Contentstrategie voor het web‘ haarfijn uit hoe belangrijk een goede contentstrategie is. In hoofdstuk 13 – genaamd it’s all about the content’ – komt Vincent Heidinga aan het woord. Hij vertelt hoe de contentstrategie van Clansman in elkaar steekt en waarom deze nou zo succesvol is.
Download »

Casus – Facebook likes voor Uitmetkorting.nl

In deze casus lees je hoe Clansman binnen korte tijd meer dan 75.000 likes op Facebook heeft geworven voor het eigen merk Uitmetkorting.nl.
Download »

Casus – Uitmetkorting.nl

In deze casus lees je hoe je met een kortingsbon op Uitmetkorting.nl op een succesvolle manier betalende bezoekers naar een attractiepark of ander dagje-uit kunt trekken.
Download »

Casus – Bikinitest

In deze casus lees je alles over de Bikinitest. Clansman realiseerde met deze campagne in korte tijd bijna 120.000 nieuwsbriefregistraties voor Shopbuddie.nl en Vakantieveilingen.nl.
Download »

Casus – TNT Kadofeest

In de casus van het TNT Post Kadofeest lees je hoe Clansman 635.000 registraties heeft geworven voor de webwinkels van TNT Post.
Download »

Casus – Dagje-Uit-Quiz

In de Dagje-uit-Quiz casus lees je hoe Clansman binnen vier maanden 470.000 registraties heeft geworven voor Emesa.
Download »

Casus – Fashion Filmtest

Lees in deze case alles over de ‘Fashion Filmtest‘ campagne waarmee Clansman meer dan 150.000 deelnemers heeft geworven voor Pathé bioscopen.
Download »

Casus – Trek een baard

In deze casebeschrijving lees je over onze ‘Trek een Baard‘ wervingsactie voor Thomas Cook, waarmee we ruim 335.000 double-opt in e-mailadressen hebben geworven binnen een maand tijd. Dat is daarmee de grootste e-mail acquisitie campagne geweest van Nederland in 2009!
Download »

Casus – 3 Suisses

In de casebeschrijving van onze wervingscamapgne voor 3suisses.nl staat beschreven hoe Clansman ruim 75.000 double-opt in e-mailadressen heeft geworven binnen drie weken tijd. Ook is er aandacht besteed aan de positionering van het merk 3suisses.nl.
Download »

Marketing RSLT – Joep van den Heuvel

In oktober 2010 is er in het vakblad Marketing RSLT een artikel geplaatst in samenwerking met Joep van den Heuvel. Het onderwerp: hoe maak je van een nieuwsbrief een succesvol marketingmiddel.
Download »

Marketing RSLT – Dagje-Uit-Quiz

In november 2010 is er in het magazine Marketing RSLT een leuk artikel verschenen over de Dagje-Uit-Quiz. Jeroen Ligthart vertelt in de rubriek ‘Mijn beste actie’ onder meer waarom de Dagje-Uit-Quiz zo succesvol is.
Download »

Marketing Rendement – Jeroen Ligthart

In januari 2011 is er in het vakblad Marketing Rendement een artikel geplaatst van Jeroen Ligthart waarin hij onder meer de gouden regels voor het opbouwen van een waardevol e-mailbestand toelicht.
Download »

PowerPoint – Vergroot je e-mail database

In deze powerpoint presentatie van de succesvolle seminar ‘Hoe vergoot ik mijn e-mail database’ van 15 juni 2010 komen onder andere de zeven gouden regels aan bod voor het uitbreiden van uw mailbestand.
Download »